Talentarbejdet for U19 piger og drenge samles i ny, stærk organisation

Jan Sivertsen fra Brabrand IF – et kendt og anerkendt håndboldansigt i aarhusiansk håndbold – er valgt som formand for ny fælles strategi- og styregruppe i Aarhus Håndbold Talent.

Klubrepræsentanter fra Viby IF, IK Skovbakken, VRI, HEI , Brabrand IF, AGF og Aarhus Håndbold har de seneste uger været samlet for at lægge endnu et lag på talentarbejdet i forening med Aarhus Håndbold.

U19 pige- og drengetalenterne i Aarhus vil fremadrettet få samme stærke fokus, forankret i én fælles strategi- og styregruppe. Her sider medlemmer, som er udpeget af/eller valgt af samarbejdsklubberne, medlemmer, som er udpeget af dels Aarhus Håndbold Fonden og Aarhus Håndbold Akademi.

Alle ovennævnte klubber er til en start repræsenteret – men målet er at få endnu flere aarhusianske klubber med.

Med en fælles organisering og retning for talentarbejdet i for både pige- og drengetalenterne, vil klubberne sammen med Aarhus Håndbold fortsætte udviklingen af et talentmiljø på nationalt topniveau og med tætte bånd til det aarhusianske foreningsliv.

Forberedelserne til den kommende sæson er allerede i fuld gang, og vi vil i de kommende uger præsentere flere tiltag fra Aarhus Håndbold Talent.

Talentarbejdet er støttet af Aarhus Håndbold Fonden og koordineres desuden med Aarhus Håndbold Akademi.

Vær først til at få nyheder om Aarhus Håndbold

Sign up til vores nyhedsbrev.

Vi vil gerne sende dig netop dét, du brænder for. Set et eller flere kryds nedenfor.
Hovedpartnere